Województwo Mazowieckie już po raz piętnasty ogłasza konkurs „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”, zwany dalej „Konkursem”. Jego celem jest nagrodzenie Wolontariuszy, liderów społecznych za ich działalność na rzecz województwa mazowieckiego i jego mieszkańców, popularyzacja dokonań wolontariuszy jako dobrych praktyk, w tym realizowanych indywidualnie lub w partnerstwie z mazowieckimi organizacjami pozarządowymi oraz zachęcanie mieszkańców Mazowsza do podejmowania aktywności wolontariackiej.
Kandydatów mogą zgłaszać od 1 do 30 września 2025 r. m.in. organizacje pozarządowe, instytucje samorządowe, podmioty, które realizują program wolontariatu pracowniczego, osoby fizyczne korzystające z pomocy wolontariuszy, wolontariusze.
Zgłaszający wykazuje aktywność wolontariacką Kandydata za okres od 1 września2024 r. do 31 sierpnia 2025 r.
Kandydat do Konkursu nie może zgłosić się samodzielnie, np. klub uczniowski nie może zgłosić szkoła przy której działa.
W Konkursie nie mogą uczestniczyć osoby, które uzyskały tytuł Laureata w co najmniej jednej z trzech ostatnich edycji Konkursu.
Zgłaszający może zgłosić od 1 do 3 Kandydatów. Dla każdego Kandydata należy wypełnić osobny formularz zgłoszeniowy.
Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy przekazać w jeden z niżej wskazanych sposobów:
1) elektronicznie, na adres e-mail: organizacyjny@mazovia.pl, z dopiskiem w temacie „15. edycja Konkursu Mazowieckie Barwy Wolontariatu” (formularz zgłoszeniowy oraz potwierdzenie działalności wolontariusza musi mieć formę skanu np. w formacie pliku .pdf i zawierać podpisy Kandydatów i osób dokonujących zgłoszenia lub reprezentujących podmiot zgłaszający lub potwierdzających działalność wolontariusza);
2) pocztą na adres (decyduje data wpływu do Urzędu): Biuro Dialogu i Inicjatyw Społecznych, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Okrzei 35, 03-715 Warszawa
– z dopiskiem „Mazowieckie Barwy Wolontariatu”.
Więcej informacji: Komunikat_nabór
Regulamin_ 15 edycja Konkursu Mazowieckie Barw Wolontariatu