RODO

Inspektor Ochrony Danych

Paulina Skrouba

 e-mail: iod@suchozebry.pl

 

W związku z zapisami art. 13 oraz art. 14 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Gmina Suchożebry

ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry
tel.: (25) 25 631 45 15

Informujemy że na mocy art. 37 ust. 1 lit. a) RODO Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod@suchozebry.pl

Do zakresu działania Gminy Suchożebry należy wykonywanie zadań publicznych, niezastrzeżonych ustawami na rzecz nadrzędnych organów samorządowych oraz organów administracji rządowej.

Gmina Suchożebry gromadzi Państwa dane w celu realizacji zadań wynikających z przepisów prawa oraz Statutu Gminy Suchożebry, a w szczególności z Ustawy o samorządzie gminnym tekst jednolity 2017 (Dz.U. 2017 r. poz. 1875 ze zm.).

Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych wynika z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych) oraz obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec  Gminy Suchożebry oraz na podstawie zgód wyrażonych przez osobę której dane są przetwarzane.

Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa powyżej.

W szczególnych sytuacjach Administrator może przekazać/powierzyć Państwa dane innym podmiotom. Podstawą przekazania/powierzenia danych są przepisy prawa (np. inne jednostki gminne, wymiar sprawiedliwości, administracja skarbowa, instytucje związane z obsługą szeroko pojętych funduszy unijnych, podmioty związane z obsługą sfery socjalnej – m.in. ZUS, PFRON, GOPS/MOPS) lub właściwie skonstruowane, zapewniające bezpieczeństwo danym osobowym, umowy powierzenia danych do przetwarzania (np. z podmiotami sektora teleinformatycznego i telekomunikacyjnego, przetwarzania danych) świadczących usługi na rzecz Administratora.

Dane osobowe przetwarzane przez Gminę Suchożebry przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawę z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r., poz. 1257) i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r., poz. 217), w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Każda osoba, z wyjątkami zastrzeżonymi przepisami prawa, ma możliwość:

  • dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
  • żądania ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

Z powyższych uprawnień można skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Administratora lub drogą elektroniczną kierując korespondencję na adres Gmina Suchożebry,  ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry.

Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych osobowych przez Gminę Suchożebry. Organem właściwym dla ww. skargi jest:

 Prezes  Urzędu Ochrony Danych Osobowych

ul. Stawki 2

00-193 Warszawa

W zależności od czynności przetwarzania, której poddawane są Państwa dane osobowe w GMINIE, podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym.

O szczegółach podstawy gromadzenia danych osobowych i ewentualnym obowiązku lub dobrowolności ich podania oraz potencjalnych konsekwencjach niepodania danych, informowani Państwo będziecie przez merytoryczną komórkę Urzędu Gminy w Suchożebrach prowadzącą przetwarzanie.

Klauzula informacyjna ogólna

Klauzule informacyjne szczegółowe:

Klauzula informacyjna – wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa i krzewu

Klauzula informacyjna – wniosek o wydanie zezw. na zajęcie pasa drogowego

Klauzula informacyjna – wydanie zezw. na lokaliz. obcego obiektu w drodze gminnej

Klauzula informacyjna – wniosek o wydanie zezw. na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych

Klauzula informacyjna – rozgraniczenie nieruchomości

Klauzula informacyjna – zakłócenie stosunków wodnych

Klauzula informacyjna – uproszczony plan urządzenia lasu

Klauzula informacyjna – decyzja środowiskowa

Klauzula informacyjna – deklaracje śmieciowe

Klauzula informacyjna – gospodarowanie gminnym zasobem mieszkaniowym

Klauzula informacyjna – wniosek o wydanie zezw. na świadczenie usług w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

Klauzula informacyjna – wszczęcie wymeldowanie

Klauzula informacyjna – wniosek o wydanie zaświadczenia ewidencja ludności

Klauzula informacyjna – ustawa o dowodach osobistych

Klauzula informacyjna – ustawa o ewidencji ludności

Klauzula informacyjna – zastrzeż PESEL

Klauzula informacyjna – Złote Gody

Klauzula informacyjna – poświadczenie własnoręczności podpisu

Klauzula informacyjna – wniosek na wykonywanie przewozów na liniach kom. na obsz. gminy

Klauzula informacyjna – ewidencja przewoźników

Klauzula informacyjna – działalność regulowana

Klauzula informacyjna – świadczenie rzeczowe

Klauzula informacyjna – kwalifikacja wojskowa

Klauzula informacyjna – koncesje

Klauzula informacyjna – jednorazowe zezwolenie na sprzedaż alkoholu

Klauzula informacyjna – członkowie OSP

Klauzula informacyjna – kierowca OSP

Klauzula informacyjna – konkurs na stanowisko dyrektora szkoły

Klauzula informacyjna – staż

Klauzula informacyjna – praktykant

Klauzula informacyjna – prace interwencyjne

Klauzula informacyjna – przyznanie stypendium Wójta

Klauzula informacyjna – dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika

Klauzula informacyjna – oświadczenie majątkowe

Klauzula informacyjna – informacja publiczna

Klauzula informacyjna – petycje

Klauzula informacyjna – skargi i wnioski

Klauzula informacyjna – zawiadomienie o przekazaniu skargi zgodnie z właściwością

Klauzula informacyjna – przesłuchanie KPA

Klauzula informacyjna – przekazanie pisma zgodnie z właściwością

Klauzula informacyjna – odmowa wszczęcia postępowania

Klauzula informacyjna – odp. na pismo

Klauzula informacyjna – podatki

Klauzula informacyjna – podatek od spadków i darowizn

Klauzula informacyjna – odroczenie terminu, umorzenie , rozłożenie na raty

Klauzula informacyjna – wszczęcie postępowania wg Ordynacji podatkowej

Klauzula informacyjna – odmowa wszczęcia postępowania ordynacja podatkowa

Klauzula informacyjna – przesłuchanie ordynacja podatkowa

Klauzula informacyjna – przekazanie podania zgodnie z właściwością zgodnie z Ordynacją podatkową

Klauzula informacyjna – zaświadczenia o niezaleganiu Ordynacja podatkowa

Klauzula informacyjna – umowy z wykonawcami

Klauzula informacyjna – umowa os. fizyczna

Klauzula informacyjna – zapytania ofertowe poniżej 130 tys. zł

Klauzula informacyjna – zamówienia publiczne tryb podstawowy

Klauzula informacyjna – zamówienia publiczne tryb podstawowy z negocjacjami

Klauzula informacyjna – zamówienia publiczne tryb podstawowy z możliwością przeprowadzenia negocjacji

Używamy plików Cookies.
Jak wykorzystujemy Cookies    Informacje o cookies
ROZUMIEM